Ofte stilte spørsmål2021-09-21T12:52:44+02:00

Ofte stilte spørsmål

Her finner du oversikt med svar på de vanligste spørsmålene fra våre kunder. Ultimate Nordic Bikes kontaktes her.

Hva er åpningstidene til kundeservice?2021-07-02T14:55:28+02:00

Kundeservice har åpent mandag til fredag fra 8-16. Du kan kontakte vårt kundesenter på mail, mailadressen finnes i bunn av siden.

Jeg har en reklamasjon, hvordan går jeg frem?2021-07-02T14:55:24+02:00

Fyll inn reklamasjonsskjemaet som ligger tilgjengelig her og vent til du får en bekreftelse på hva du skal gjøre videre. Normalt sett skal reklamasjonssaker sendes inn til lageret vårt.

Jeg trenger bilder eller tekster til noen av deres produkter2021-07-02T14:55:20+02:00

Hvis det kun er få bilder, kan du ta kontakt med din selger. Finn din selger her:
Hvis det er behov for mange bilder, kan du sende en e-post til kundeservice@ultimatenordic.no

Jeg ønsker å bli kunde hos dere, hvordan går jeg frem?2021-07-02T14:55:09+02:00

Hvis din bedrift ønsker å bli kunde hos oss må du sende oss en e-post til kundeservice@ultimatenordic.no.
Vi tar herfra en vurdering og kommer tilbake til deg.

Jeg har et teknisk spørsmål om noen av deres produkter2021-07-02T14:55:14+02:00

Send ditt spørsmål til vår kundeserviceavdeling, så hjelper de deg videre: kundeservice@ultimatenordic.no

Hvor kan jeg finne ytterligere info om varemerkene?2021-07-02T14:56:24+02:00

Besøk oss gjerne på brand-sidene til de ulike varemerkene våre.
www.ledlensershop.no
www.leathermanshop.no
www.brusletto.no
www.crispi.no
www.camelbak.no
www.alpina.no

Jeg lurer på status på en reklamasjon jeg har sendt inn2021-07-02T14:57:19+02:00

Ta kontakt med vår serviceavdeling i Åndalsnes på epost service@ultimatenordic.no

Jeg har kjøpt et av deres produkter og jeg har et spørsmål2021-07-02T14:59:00+02:00

Ta kontakt med forhandleren du kjøpte produktet av. De vil hjelpe deg med spørsmålene du har.
Hvis forhandleren ikke eksisterer lenger, kan du sende oss en epost på kundeservice@ultimatenordic.no

Har dere en fysisk butikk jeg kan besøke?2021-07-02T14:59:56+02:00

Vi har dessverre ingen fysisk butikk for øyeblikket, men vi ser alltid på muligheter for at du kan ta enda bedre beslutninger når det kommer til valg av produkt. Ikke nøl med å ta kontakt med oss på mailadressen i bunn av siden.

Hva er brukernavnet mitt?2021-07-02T15:00:58+02:00

Brukernavnet ditt er det samme som mailadressen din.

Det mangler informasjon om produkter i B2B portalen.2021-07-02T15:01:51+02:00

Ta kontakt med kundeservice på kundeservice@ultimatenordic.no og de vil hjelpe deg med spørsmålet ditt og oppdatere produktet.

Det mangler varemerker i B2B-portalen2021-07-02T15:02:34+02:00

Du får et definert sortiment ut ifra hvilken kundegruppe du har. Om det er varer du har behov for til butikken din, som du ikke får tilgang til, så kan du ta kontakt med din selger. Finn din selger her:

Jeg mangler tilgang til B2B, hvordan går jeg frem?2021-07-02T15:03:35+02:00

Hvis din bedrift ønsker å bli kunde hos oss, må du sende oss en e-post til kundeservice@ultimatenordic.no.
Vi tar herfra en vurdering og kommer tilbake til deg.

Hva slags priser får jeg?2021-07-02T15:04:25+02:00

Prisene dine står under hvert produkt i B2B-portalen og er inkludert rabatt (nettopriser).

Jeg lurer på lagerstatus på et produkt2021-07-02T15:06:35+02:00

Lagerstatusen på hvert produkt finner du i ruten hvor du bestiller produktet. Hvis produktet er tomt, kan du holde musepekeren over ruten og vil se hvilket antall og når neste forsendelse kommer inn.
Om det ikke står en dato i B2B portalen kan du kontakte oss på kundeservice@ultimatenordic.no
Hva koster det i frakt for en B2B ordre?
Hvis du ikke når opp til din fraktfrie grense, er det normalt 120 kroner i frakt.

Go to Top